درباره تعیین سطح رایگان موسسه

این مقاله درباره تعیین سطح رایگان موسسه زبان انگلیسی است. برای مشخص کردن سطح زبان شما نیاز است که در یک آزمون رایگان تعیین سطح شرکت نمایید. آزمون های تعیین سطح بصورت کتببی، شفاهی، آنلاین، حضوری و تلفنی قابل انجام است.

 

درباره تعیین سطح رایگان موسسه

در ادامه در متن و یا فیلم زیر می توانید با انواع مصاحبه زبان انگلیسی و روش انجام مصاحبه و نمونه سوالات آزمون موسسات زبان آشنا شوید.

 

 

لینک یوتیوب

 

فهرست مطالب مطرح شده در فیلم با زمان دقیق

آزمون رایگان تعیین سطح آنلاین00:17
اولین سایت آموزش زبان انگلیسی فارسی زبان 00:20
چطوری آنلاین آزمون تعیین سطح انگلیسی بدیم؟ 00:26
درباره تعیین سطح شنیداری و دایره لغت00:40
ارسال نمره آزمون انگلیسی شنیداری 00:55
تعیین سطح در شبکه اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا، سروش، بله، ایتا، واتساپ، اینستاگرام 01:05

تماس با ما سایت و آموزشگاه موسسه آموزشی سلام زبان 01:30

چگونه برای آزمون تعیین سطح آماده بشیم؟ 01:32
راهنمای آزمون لیسنینگ زبان انگلیسی 01:34
آزمون تعیین سطح conversation رایگان 02:74
راهنمای آزمون دایره لغات انگلیسی 02:50
نمونه سوالات آزمون موسسه زبان چیست؟
03:15
نحوه برگزاری آزمون موسسه 04:00
چطوری برای آزمون گرامر آماده شویم؟ 04:20
یادگیری بسیار ساده دستور زبان انگلیسی 04:25
دستور عمومی، زمان ها، تفاوت ها 04:30
یادگیری سریع زمان ها در انگلیسی 04:38
تقویت دایره لغت انگلیسی با دوره 6 سطحی رایگان 05:20
چگونگی تقویت مکالمه انگلیسی رایگان 05:55
آمادگی مصاحبه شفاهی انگلیسی 07:00
فکر کردن با زبان و بهبود مکالمه 07:30

کجا آنلاین آزمون تعیین سطح انگلیسی بدیم؟

روی سایت سلام زبان از لینک آزمون تعیین سطح آنلاین می توان در دو آزمون مختلف شرکت کرد. آزمون تعیین سطح شنیداری انگلیسی و آزمون تعیین سطح نوشتاری زبان .

درباره تعیین سطح شنیداری و دایره لغت 

در هر موسسه ممکن است از شما به صورت کتبی آزمون گرامر و دایره لغت گرفته شود. یا مصاحبه ای به زبان انگلیسی انجام شود. در آزمون تعیین سطح سایت سلام زبان شما بهتر است ابتدا در آزمون تعیین سطح شنیداری شرکت نمایید.

پس از آن اگر سطح دایره لغات خود را قوی می دانید می توانید در آزمون آنلاین دایره لغت شرکت بفرمایید.

این آزمون بیشتر مناسب مجک افرادی است که مشکلی در درک اخبار انگلیسی مثلا شبکه های تلویزیونی فاکس نیوز و CNN ندارند.

آزمون تعیین سطح آنلاین

ارسال نمره آزمون انگلیسی شنیداری

در پایان هر آزمون بهتر است از نتیجه یک عکس و اسکرین شات تهیه نمایید. تصویر نتیجه را به یکی از حساب های سلام زبان در شبکه اجتماعی مانند تلگرام، ایتا، روبیکا، سروش، بله، ایتا، واتساپ، اینستاگرام ارسال بفرمایید تا برای شروع بهتر راهنمایی شوید. شماره تماس موسسه زبان

 

راهنمای آزمون لیسنینگ زبان انگلیسی

تعیین سطح لیسنینگ زبان رایگان

تصویر بالا بخشی از آزمون شنیداری زبان انگلیسی است. برای آزمون یک زمان مشخص شده که بهتر است سوالات در زمان مشخص پاسخ داده شوند. آزمون نمره منفی دارد. در ادامه می توانید کلیپ را ببینید، یا فایل صوتی را گوش دهید و جملات و عباراتی که دقیقا می‌شنوید را انتخاب کنید.

 

چگونه برای آزمون تعیین سطح موسسه آماده بشیم؟

در موسسات معمولا دو آزمون برای تعینن سطح انجام می شود. آزمون مصاحبه بصورت حضوری و یا تلفنی. آزمون تستی و چهار گزینه ای گرامر و درک مطلب.

برای موفق بودن در آزمون مکالمه اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که قبلا کلاس های بسیار متعدد زبان را مثل مارکوپولو شرکت کرده اید به کتاب هاب قبلی خود مراجعه و مروری داشته باشید تا بتوانید بهتر گفت و گو داشته باشید.

برای بخش گرامی می توانیم بهترین و سریعترین دستور زبان انگلیسی را به شما بر روی سایت سلام زبان معرفی نماییم. بخش دستور زبان ساده انگلیسی با زبانی آسان و راحت به شما گرامر انگلیسی را آموزش می دهد.

به جرات می توان گفت به عنوان نمونه بخش آموزش زمان های انگلیسی به آسانی و بهترین شکل درباره هر زمانی به شما توضیح می دهد.

برای بهبود دایره لغت هم بهترین کار خواندن متن های جذاب غیر داستانی در سطح خودمان هست. تقویت دایره لغت انگلیسی با دوره 6 سطحی رایگان سایت سلام زبان بسیار جذاب و مفید است.

نمونه سوالات مصاحبه موسسه چیست؟

در مصاحبه شفاهی تعیین سطح زبان انگلیسی موسسات مثل هر مکالمه دیگری ممکن است هر جمله ای را بشنویم. چون که یک استاندارد بخصوص و سوال مشخصی لازم نیست داشته باشد. یک گپ و گفت آزاد و جذاب درباره موضوعات متفاوت می تواند باشد.

اما عموما مصاحبه کننده با شروع مکالمه با یک شیب ملایمی سوالات را مطرح می کند تا با سنجش سطح دانش زبان فرد مقابل بتواند سطح سوالات را تغییر دهد.

اگر چه شخصیت و روحیه هر دو نفر هم میتواند در سوالات موثر باشد. اما معمولا سوالاتی درباره سلام و احوالپرسی، سن و محل و سال تولد، تاریخ روز و هفته و اعضای خانواده و موارد این چنینی می باشد.

آمادگی مصاحبه شفاهی انگلیسی

در یادداشت آمادگی مصاحبه شفاهی انگلیسی به صورت مفصلی درباره هر نوع مصاحبه کاری و شفاهی یا مصاحبه آزمون آیلتس به زبان انگلیسی توضیح داده شده است.

آزمون تعیین سطح conversation رایگان

در صورت انجام آزمون تعیین سطح آنلاین اپلیکیشن سلام زبان بصورت رایگان می توانید در صورت تشخیص مشاور تعیین سطح بصورت مکالمه تلفنی  رایگان داشته باشید. تا سطح شما بهتر تشخیص داده شود.

در لینک بهترین مقالات آموزش زبان می توانید مطالب مفید بیشتری را مطاعه بفرمایید.